Klanttevredenheid

//Klanttevredenheid
Klanttevredenheid 2017-08-09T14:30:58+00:00

Omdat Zorgen voor de Zorg veel waarde hecht aan kwalitatief goede zorg heeft Prismant in 2017 een cliëntwaarderingsonderzoek uitgevoerd onder cliënten die van Zorgen voor de Zorg thuiszorg ontvangen. De cliënten hebben in de periode april 2017 – mei 2017 een vragenlijst toegestuurd gekregen. Het gaat daarbij om cliënten met persoonlijke verzorging en/of verpleegkundige zorg.

Zorgen voor de Zorg krijgt van haar cliënten bijna een 9 als aanbevelingscijfer. In het onderstaande ‘spinnenweb’ wordt een samenvatting gegeven van de resultaten op indicatorniveau volgens de werkinstructies het Centrum Klantervaringen Zorg. Mocht u geïnteresseerd zijn in de gehele rapportage neemt u dan contact met ons op dan zullen wij u dat toesturen.

 

 

 

De gemiddelde score varieert van 1 tot 4. Hiervoor geldt: een score richting 4 is positiever en een score richting 1 is negatiever. Dus hoe dichter de lijn bij de buitenkant van het web ligt, hoe hoger (positiever) de gemiddelde score is.