Klanttevredenheid

//Klanttevredenheid
Klanttevredenheid 2021-10-27T16:24:25+00:00

Omdat Zorgen voor de Zorg veel waarde hecht aan kwalitatief goede zorg heeft Prismant in 2017 een cliëntwaarderingsonderzoek uitgevoerd onder cliënten die van Zorgen voor de Zorg thuiszorg ontvangen. Het gaat daarbij om cliënten met persoonlijke verzorging en/of verpleegkundige zorg. Zorgen voor de Zorg kreeg destijds van haar cliënten bijna een 9 als aanbevelingscijfer.

Inmiddels is er een website van de landelijke Patiëntenfederatie waarop cliënten hun waardering voor hun zorgaanbieder kunnen geven, namelijk Zorgkaart Nederland. Hierop is te zien dat het gemiddelde waarderingscijfer voor Zorgen voor de Zorg de afgelopen jaren zelfs nog hoger is geworden.
Daarnaast wordt jaarlijks de PREM kwaliteitsmeting gehouden onder alle cliënten die wijkverpleging ontvangen van Zorgen voor de Zorg, deze resultaten worden gedeeld met Zorgkaart Nederland en zijn dus ook terug te vinden op die website.

Ga naar de waarderingen van Zorgen voor de Zorg op Zorgkaart Nederland

Zorgkaart Nederland